הכל על ניקוי יבש

עודכן ב: 28 אפר 2023

ניקוי יבש לבגדים

למה נועד הניקוי היבש?

הניקוי היבש נועד לבדים עדינים, שהרטבתם במים

ו/או מגע עם דטרגנטים עלול להזיק להם ובכך לגרום להתכווצותם ולדהיית הצבע. מדובר בעיקר בבדי צמר, משי, פשתן, סאטן וויסקוזה.
 
ניקוי יבש הוא תהליך של ניקוי בגדים המתבסס על ניקוי בעזרת ממיס אורגני יבש במקום מים. יתרונם של הממיסים היבשים הוא שאינם מתפיחים את סיבי האריג ולא גורמים לשינוי המימדים של האריג לאחר הכיבוס, דבר המתבטא בקימוט והתכווצות האריג לאחר יבושו.

הסיבים שעמידים בפני מים הם כותנה או פוליאסטר. אלה בדים מעורבים, שמיועדים ללבוש ולכבס אין צורך לתת אותם לניקוי יבש - למרות שכך כתוב לעתים בהוראות. ניתן לכבס בניקוי היבש כמעט הכל: בגדים, שמיכות פוך, שטיחים, מוצרי עור, וילונות, חלוקים, עניבות וטליתות.

האם ניתן לעשות ניקוי יבש אצלנו?

בוודאי!!!

במקום לשלוח בגד חגיגי לניקוי יבש – פשוט הניחו אותו במייבש הכביסה אצלנו יחד עם דף הפי – ניקוי יבש, הפעילו את המייבש למשך עשרים דקות בלבד – ותיהנו מתוצאות נפלאות בדמות בגד נקי, רענן, חלק ונטול קמטים, מבושם בניחוח נעים במיוחד.
 
כן – זה עד כדי כך פשוט!
 
יש להקפיד לקרוא את ההוראות הנלוות למוצר ל

פני השימוש בו.

עשיתם את זה!
 
כעת תוכלו לחסוך עלויות גבוהות בכך שלא לקחתם את הבגד לניקוי יבש. הודות לחידוש מהפכני זה, שגרת ניקוי הביגוד שלכם נעשתה נגישה, נוחה וחסכונית מתמיד.

אז למה אתם מחכים?

האם כדאי למסור בגדים לניקוי יבש?

כמובן שכל לקוח יעשה את שיקוליו, אבל צריך לדעת שהיו כבר כתבות ברשת על כך שבגדים שנמסרו לניקוי יבש כובסו בכביסה רגילה ולא בניקוי יבש, שולם על כך סכום גבוה עבור ניקוי יבש וכמובן שללקוח אין כל אפשרות לדעת איזו כביסה עשו לבגדיו. אם החלטת למסור בגדים לניקוי יבש, עשה זאת ברשת מוכרת וגדולה.

    2